Hè ghjuntu u mumentu di a Festa di Metà Autunnu annuale di a Cina. FEIBIN hà preparatu parechji rigali di a Festa di Metà Autunnu per i so impiegati è urganizeghja parechji ghjochi cù premii. Tuttimacchine per etichettatura, macchine di riempimentuèmacchine d'imballaggiosò10% di scontuin 1 mese da a Festa di Metà Autunno.
I Mooncakes sò à a Festa di a Metà Autunnu ciò chì i mince pies sò à Natale. I dolci tondi stagionali anu tradiziunalmente un ripienu dolce di pasta di semi di lotus o pasta di fagioli rossi è spessu anu unu o più ova d'anatra salate in u centru per rapprisintà a luna. È a luna hè ciò chì sta celebrazione tratta. A Festa di a Metà Autunnu cade u 15esimu ghjornu di l'8esimu mese, hè u mumentu quandu si dice chì a luna hè à u so più luminosa è piena.
Ci sò duie legende chì pretendenu spiegà a tradizione di manghjà i dolci di a luna. Un mitu di a dinastia Tang dice chì a Terra avia una volta 10 soli chì a circundavanu. Un ghjornu tutti i 10 soli sò apparsi.
una volta, brusgiendu u pianeta cù u so calore. Hè grazia à un arciere abile chjamatu Hou Yi chì a Terra hè stata salvata. Hà abbattutu tutti i soli eccettu unu. Cum'è ricumpensa, a Regina Mamma Celeste hà datu à Hou Yi l'Elisir di l'Immortalità, ma ella l'hà avvertitu ch'ellu duvia aduprà lu cun saviezza. Hou Yi hà ignoratu i so cunsiglii è, currottu da a fama è a furtuna, hè diventatu un capu tirannicu. Chang-Er, a so bella moglia, ùn pudia più stà à fighjà lu abusà di u so putere, cusì hà arrubatu u so Elisir è hè fuggita à a luna per scappà à a so ira furiosa. È cusì hà cuminciatu a legenda di a bella donna di a luna, a Fata di a Luna.
A seconda legenda dice chì durante a dinastia Yuan, un gruppu clandestinu guidatu da Zhu Yuan Zang era determinatu à liberà u paese da a duminazione mongola. A torta di luna hè stata creata per purtà un missaghju sicretu. Quandu a torta hè stata aperta è u missaghju hè statu lettu, hè stata scatenata una rivolta chì hà riesciutu à scunfighja i Mongoli. Hè accadutu à l'epica di a luna piena, chì, secondu alcuni, spiega perchè e torte di luna si manghjanu in questu mumentu. E torte di luna sò generalmente stampate cù caratteri chinesi chì indicanu u nome di a panetteria è u tipu di ripienu utilizatu. Alcune panetterie li stampanu ancu cù u vostru nome di famiglia in modu da pudè dà quelli persunalizati à l'amichi è a famiglia. Sò generalmente presentati in scatule di quattru chì indicanu e quattru fasi di a luna. E torte di luna tradiziunali sò fatte cù grassu di porcu fusu, ma oghje l'oliu vegetale hè più spessu adupratu per a salute. E torte di luna ùn sò micca per e persone attenti à a dieta perchè sò carche di calorie. U megliu modu per inghjuttà una di queste torte appiccicose hè cù una tazza di tè cinese, in particulare tè di gelsominu o di crisantemu, chì aiuta a digestione.
Data di publicazione: 10 settembre 2021






