• Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
  • sns01
  • sns04

Cumu truvà un bon fornitore di macchina di imballaggio

4 Macchina di imballaggio di liquidi di sigillatura laterale Macchina per l'imballaggio di granuli di sigillatura laterale à più corsie 4

 

Quandu si compra una macchina di imballaggio, hè necessariu di capisce chjaramente chì questu ùn hè micca solu una macchina o un compitu, perchè e macchine di imballaggio ponu esse dichjaratu chì sò una parte integrante di a linea di produzzione di imballaggio, cusì cumprà una macchina hè cum'è entra in un novu matrimoniu. relazione, richiede una attenta considerazione.Allora, chì sò e precauzioni ?
1. Suppliers solu furnisce suluzioni nantu à a basa di a dumanda, perchè se u cuntenutu hè inconsistente, hè pussibule ottene diverse tippi di cunsiglii d'equipaggiu, è hè impussibile di paragunà horizontalmente.
2. Ùn cumprà prudutti di picculi imprese, cercate pruduttori cù una sperienza ricca in l'industria.In generale, u fabricatore raccoglierà alcuni casi d'utilizatori, chì ponu esse acquistati da u fabricatore per riferimentu quandu compra.
3. Ùn escludite micca da a lista di i fornitori senza pensà per via di a mala sperienza o di a bocca di u fabricatore assai tempu fà.In currispundenza, ùn saltate micca l'investigazione di creditu di u fabricatore per via di a bona reputazione di l'altra parte.E cose cambianu cù u tempu, è ciò chì era bonu in u passatu ùn significa micca chì ùn hè micca bonu avà, è vice versa.
4. Hè assai impurtante per visità u fabricatore o l'agente per inspeccionà u pruduttu in persona.Alcune cumpagnie di imballaggio si fidanu troppu di i fabricatori di l'equipaggiu, chì si manifesta in u fattu chì u persunale di vendita di i fabricatori visitarà parechje volte l'imballaggi, ma l'imballaggi ùn capiscenu micca ciò chì significa visità i fornituri.In più, quandu si tratta di fornitori, cunsultanti, distributori di imballaggi è altre relazioni cù l'utilizatori finali, ricordate: nisun prublema hè u prublema più grande.
5. Se vulete stabilisce una relazione di cooperazione à longu andà cù i fornituri, avete bisognu di cunnosce e so risposti o reazzione in situazioni specifiche, cumprese a vendita à a consegna, a prova di u produttu à a stallazione è l'attivazione, a pre-vendita à a post-vendita.Mentre chì tuttu pò esse specificatu in u cuntrattu, hè una bona idea di sapè cumu u suministratore si tratta di rutina.Se i fornituri sò furzati à fà e cose chì ùn sò micca bè, ci ponu esse situazioni induve l'obbligazioni ùn ponu micca esse cumplettamente cumpletu.Riturnà è fighjate à u serviziu: anu un locu post-vendita in u vostru paese o cuntinente;anu una linea diretta per i clienti 24/7?Quantu hè u periodu di garanzia?E cose sò sempre imperfette, i machini sò dannighjati, è i viti continuanu à cascà.Quandu si trova stu prublema inevitabbile, quantu motivati ​​sò i fornituri per risolve u prublema?Infine, pruvate à sceglie un fornitore cù un puntu di post-vendita qualificatu vicinu, è ùn ci hè bisognu di negozià per a tarifa è a tarifa di l'alloghju per u rappresentante di u serviziu di u cliente di u fabricatore.
6. Capisce a relazione trà u fornitore è altri fornitori in a supply chain.Hè impussibile per e cumpagnie di imballaggio di cumprà l'equipaggiu da una sola cumpagnia, per quessa, hè assai impurtante per capiscenu a prestazione di i fornituri quandu anu bisognu di cooperà cù altri pruduttori upstream è downstream.I fornitori sò interessati à sapè nantu à i vostri prucessi operativi?Chì prublemi sò i so machini tipicamente scontranu downstream?Cum'è se visitassi un stabilimentu di fabricazione di robotica, amparate nantu à e capacità di a facilità è sperienza cù l'assemblea robotica.
7. Se l'imprese di i prudutti di imballaggio anu nutatu a necessità di cumprà pezzi di ricambio maiò, puderanu preferite di outsourcing tuttu u travagliu di assemblea à i fornituri di l'equipaggiu (cumprese fustellatrici di foil d'aluminiu, macchine di taglio polarizzatore, etc.) - in modu chì ùn ci hè micca. bisognu di impiegà persunale dedicatu.Se u vinditore cumpone digià i vostri altri criterii, valutate s'ellu hà u putenziale di diventà un fornitore di outsourcing.

包装机(颗粒大包装) 枕式包装机   微信图片_202207141517222 微信图片_202207141517221 颗粒三边封详情页1_04

 

 


Tempu di Postu: Aug-09-2022