• Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
  • sns01
  • sns04

Etichettatrice automatica per riempimentu di tubi

macchina automatica di etichettatura per riempimentu di tubi di provahè adattatu per l'etichettatura di vari prudutti cilindrichi è conici di piccula dimensione, cum'è buttigli tondi cosmetici, bottiglie di medicina picculi, buttigli di plastica, etichettatura di bottiglia di liquidu orale, etichettatura di penna, etichettatura di rossetto, è altre bottiglie rotonde chjuche di riempimentu di bottiglia di liquidu, tappatura è etichettatura. etc. Hè largamente utilizatu in l'etichettatura di buttiglia tonda in l'alimentariu, i cusmetichi, a vinificazione, a medicina, a bevanda, l'industria chimica è altre industrii, è ponu realizà l'etichettatura semicircular.

1.Suitable perriempimentu, tappatura e etichettatura di provette, tubi, reagenti è varii picculi tubi tondi,Supportu persunalizazione.

2. Usu basicu

Stu equipamentu hè destinatu à u riempimentu è a capping di liquidi reagenti di campionamentu di l'acidu nucleicu, è pò cumplettà automaticamente a buttiglia di carica, riempimentu, capping è scaricamentu di tutta a macchina.
3. Scopu di applicazione

◆ Prodotti applicabili: Micro-riempimentu di picculi buttigli cum'è reagenti di campionamentu di l'acidu nucleicu.
◆ Tappi applicabili: plastica, tappi tondi di metallo, tappi di testa di pompa, tappi di duckbill, etc.
◆ Industria di l'applicazioni: Stu equipamentu hè basicamente utilizatu in l'industria farmaceutica.
Quartu, u prucessu di travagliu
* Principiu di funziunamentu di u core: a buttiglia hè caricata nantu à a piastra vibrante, è u sensoru à a pinza di carica di buttiglia rileva chì ci hè una buttiglia.Dopu chì u signale hè trasmessu à u sistema, a buttiglia hè messa in u moldu di u turntable attraversu u cilindru di pinza.U turntable gira una stazione, riempia, riempia Dopu chì a stallazione hè finita, andate à a tappa superiore.U sensoru à a tappa superiore detecta chì ci hè una tappa.Dopu chì u signale hè trasmessu à u sistema, a tappa hè ancu afferrata nantu à a cima di a bocca di l'buttiglia attraversu u gripper, è dopu a stazzione successiva hè avvitata.Una stazione scarica automaticamente e buttigli pieni è tappi, è tuttu u prucessu di riempimentu di l'equipaggiu hè cumpletu.
*Processu di operazione: iniziu → carica di buttiglia → riempimentu → capping → capping → scaricamentu

4. Parametri tecnichi: (U seguenti sò i paràmetri tecnichi di stu mudellu di l'equipaggiu, è altre esigenze è funzioni speciali ponu esse persunalizate).

◆ Altezza di sigillatura: 50 ~ 110 mm
◆ Diamitru di sigillatura: 10 ~ 30 mm
◆ Dimensione di buttiglia applicabile (lunghezza × larghezza × altezza): diametru: 10 mm ~ 30 mm
◆ Vitezza di pruduzzione (pcs / h): 1800-2500pcs / h
◆ Gamma di riempimentu (ml): 3ml ~ 12ml
◆ Precisione di riempimentu (ml): ± 1%
◆ Pesu (kg): circa 350kg
◆ Frequency (HZ): 50HZ
◆ Tensione (V): AC220V
◆ Pressione di l'aria (MPa): 0.4-0.6MPa
◆ Potenza (W): 2.71kw
◆ Dimensioni di l'equipaggiu (mm): (lunghezza × larghezza × altezza): 2079 × 1739 × 1618mm

5. Features

◆ U funziunamentu hè simplice, a macchina hè faciule d'opere, faciule d'utilizà è faciule da debug.
◆ Sta macchina pò esse operata sola o usata cù tutta a linea.
◆ persunalizazione speciale hè dispunibule nantu à dumanda.
◆ L'intera macchina hè cumplettamente automatizata per realizà l'operazione senza equipaggiu, è pò ancu esse cunnessa à l'etichettatrice per realizà l'etichettatura automatica dopu à riempimentu.
◆ Equipatu di pompa ceramica di alta qualità per assicurà a stabilità di a precisione di riempimentu, è a velocità pò esse veloce o lenta.
◆ I materiali principali di l'equipaggiu sò l'acciaio inossidabile è l'aliaghji d'aluminiu d'alta qualità, chì conformanu à e specificazioni di produzzione GMP.A struttura generale hè ferma è bella.
Per informazioni tecniche più dettagliate è video di etichettatura di stu equipamentu, per piacè cuntattateci.

 

试剂灌装+贴标3试剂  12

试剂灌装+贴标-主图 试剂灌装+贴标-主图1 试剂灌装1


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022