• Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
  • sns01
  • sns04

Notizie di l'industria di a macchina rotativa automatica di riempimentu

Flussu di travagliu di basa di a macchina di riempimentu automaticu

  Prima di tuttu, sapemu tutti chì e macchine di riempimentu ponu esse divise in semi-automatica èmacchine automatiche di riempimentu.Siconda, u tipu di macchina di riempimentu pò esse divisu in macchina di riempimentu lineare,macchina rotativa di riempimentu, macchina di riempimentu di chuckeccetera.O pò ancu esse divisu in macchina di riempimentu di pompa peristaltica,macchina di riempimentu di pistoni, macchina di riempimentu à flussu stessu o altru... Xiaobian quì ùn hè micca assai da dì, u seguitu hè a linea di produzzione di a macchina di riempimentu di carta di a nostra cumpagnia per voi per spiegà u flussu di travagliu di a macchina di riempimentu di basa chì cosa!

Per piacè, cercate a seguente linea di produzzione di macchina di riempimentu di pompa peristaltica (cunnisciutu ancu com'è linea di produzzione di macchina di riempimentu rotativa)!Questa macchina di riempimentu pò riempie oliu, oliu di fume, smaltu per unghie, tubu reattivu, perfume è altri prudutti di piccula capacità.

试剂灌装+贴标3 IMG_6611 IMG_6626

IMG_6627 IMG_6630 IMG_6633

 

A macchina di riempimentu adopta duie bocche di riempimentu, dotate di pompa peristaltica per misurà accuratamente a capacità di riempimentu, alta precisione di riempimentu.Questa linea di produzzione hè esportata in paesi stranieri.

1. Prima, l'oliu essenziale hè pienu in u cuntinuu accuratamente da a pompa peristaltica.A macchina di riempimentu adopta 2 capi è riempie finu à 2 buttigli ogni volta.Quandu u nùmeru di buttigli ùn hà micca righjuntu 2 per un bellu pezzu, solu i cuntenituri chì anu righjuntu l'estazione currispundenti seranu pieni.Per esempiu, se solu una buttiglia passa in un minutu, allora u travagliu di riempie un cuntainer principia invece d'aspittà chì duie buttigli si riempianu.Di sicuru, sti paràmetri ponu esse cuntrullati in modu flessibile da u controller Siemens.

IMG_6633

2. U cinturione trasportatore trascina l'oliu essenziale pienu in u mandrinu unu à unu, in questu mumentu a macchina di cumminazione di mandrinu hà un bastone di cuttuni è un tappo di sigillatura.

3. Entre in u prucessu di plug, inserisce a machina cumminata di mandrinu in u cuntinuu dopu chì hè sintetizatu, è poi appughjà finu à a prossima stazione di chuck per compie u prucessu di plug.

4. Prestate attenzione à u numeru di classificazione di u cappucciu da a capping machine, è poi mette u cappucciu nantu à u cuntinuu da u cappucciu grippante, è poi strincà da u capping.

IMG_6611

5. Infine, hè mandatu à a stazione di chjusu attraversu u trasportatore.

试剂 展会试剂灌装+贴标-主图1

 

试剂灌装+贴标3

U sopra hè circa u prucessu di funziunamentu di basi di umacchina automatica di riempimentu, Se vulete ancu sapè di più, pudete cuntattate i nostri ingegneri in linea per sapè ...

 

 


Tempu di post: Jul-05-2022